لظفا

لعنتی !خجالتی

بتگرل رو فیلتر کردن . لطفا هر کی آدرس ازش داره ، بگه .اخم

تو رو خدا بگید . اگه خودتم بتگرل میای اینجا ، بدون من متاسفم . لطفاگریه ........ منگریه ............



نظرات شما عزیزان:

Batgirl
ساعت20:24---18 مرداد 1392
درضمن ممنون
جواب : خواهش می کنم اما من که هنوز کاری نکردم . دوست به درد همین وقتا تازه برای شرایط سخت تر از اینا میخوره !


Batgirl
ساعت20:23---18 مرداد 1392
من تا یکشنبه نت ندارم

فعلا بای
جواب : خواهش می کنم . منم می خوام سه شنبه - چهارشنبه شایدم 5 شنبه برم مسافرت . بای . بی خبرم نذاری .


Batgirl
ساعت20:02---18 مرداد 1392
کشتی منو تو

الان برم پیدا کنم شماره خونه و کوفت و زهرمارو؟؟؟؟؟؟

نمیخوای نده کلاس میزاره واسه من

اعصابم خورده اذیت نکن

بلد نیستم خو(نرم افزار نمیدونم چی چی رو)


جواب : خدا نکنه . باشه بابا . بیا اینا رو بگیر : شماره موبایلم : 09369034685 ایمیلم : abolfazl_akhlaghi@yahoo.com بسه یا چیز دیگه ای هم می خوای ؟ من کی باشم کلاس بذارم ؟ از کلاس و ادا و افه بدم میاد اینو نیگا . بابا دارم میگم می کخوام کمکت کنم . امشب با کمتاسیا از نحوه ی کار کردنش فیلم میگرم برات آپلود می کنم و میذارم . البته شاید به امشب نرسه . همون کاری رو که توی فیلم انجام میدم ، تو هم انجام بده . غم و غصه نداره عزیزم . تا منو داری غم نداری !


Batgirl
ساعت19:24---18 مرداد 1392
زدم یه پوشه عکسو کامل پاک کردم

مهم ترین عکسای زندگیم

ابم قطعه!!

بلدی ابو وصل کنی؟؟؟؟:-( (
جواب : عیبی نداره . دوباره عکسام رو بهت میدم . خب آی کیو یه نرم افزار Recover my files دانلود کن ، ریکاوری کن عکسات رو . آب چی ؟ آب کجا قطعه ؟


بتگرل
ساعت19:02---18 مرداد 1392
خو ایدیتو بده
جواب : آیدیم رو میخوای چیکار ؟ مگه قبلا بهت آیدی و شمارم و آدرس خونه و وبلاگم رو نداده بودم . الآن دقیقا چی می خوای ؟ فقط آیدی ؟ یاهو مسنجر رو میگی ؟


Batgirl
ساعت12:45---18 مرداد 1392
تورو با این وضعت فیلتر نکنن خوبه!!!

نخیرم اون وب تموم زندگیم بود

باید برش گردونم

اه یه دوس پسر هکرم نداریم یه فکری برامون بکنه!!


جواب : من که فیلتر میشم . فقط به این بچسب اگه فیلتر شدم چجوری در ارتباط باشیم ؟ عیبی نداره . اتفاقیه که افتاده . ببین عزیزم بهت حق میدم اما خون سردی خودت رو حفظ کن . خودم کمکت می کنم یکی دیگه بهتر از قبلی درست کنیم . من هک یکم بلدم اما با اطلاعات و سازمان فیلترینگ در نمیوفتم چون عواقبش وحشتناکه . تا حالا چند بار سیستمای مرسه رو با دوستام هک کردم . اما از در افتادن با سازمانا میترسم . واقعا شرمنده ام . هکر هم کاری بر نمیاد . سایت شاید ولی وبلاگ رو اگه هک کنند ، لوکس بلاگ هم پاکش میکنه . من حاضرم کمکت کنم یکی دیگه درست کنی . فقط کافیه بهم بگی عزیزم . باشه ؟


Batgirl
ساعت1:19---18 مرداد 1392
میگم خوب شد گفتیا خودم نمیدونستم!!!!

حالا چه خاکی بریزم؟؟؟
جواب : ولش کن . مهم نیست . یه وب دیگه بساز . منم شاید فیلترم کنند . اگه جفتمون فیلتر شدیم چی ؟


بتگرل
ساعت1:08---18 مرداد 1392
خاک تو مخم!!!!!!!!11

جدی جدی فیلتر شدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یا جدالسادات!!!!!!!!!!!!1
جواب : خدا نکنه . من فکر کردم از من ناراحتی و با من قهر کردی ! ببین من بابت اون شب متاسفم . کسی که ادعاش میشد واقعا عاشقمه ، زد زیر همه چی . حالم اصلا خوش نبود . نیگفت میمیرم برات و ... حالا فهمیدم در عمل اینطور نیست و من رو سر کار گذاشته . یکم اعصابم بهم ریخته .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 17 مرداد 1398 | 21:16 | نویسنده : Zombie |